Få sterk kjerne- og bekkenbunn på 8 uker

Digitalt kurs i Hypopressiv Trening

 

Har du en drøm om å kunne hoppe på trampolinen uten lekkasjer?
 
Stå på kjøkkenet å lage mat eller gå tur  uten å få vondt i bekkenet?
 
Er du lei av å ha en mage som ser gravid ut? 
 
Hypopressiv trening har vært løsningen for mange, test det ut du også!

 

Akkurat nå får du 20% avslag i pris ved å bruke koden "sommer", prisen på kurset er da kun 1592,-

Dette grunnkurset er perfekt for meg!

Tilbudet går ut om

00

Dager

00

Timer

00

Minutter

00

Sekunder

Etter kun å ha trent kort tid (ca 3 uker) 3 dager i uken merker jeg forskjell. Først og fremst har jeg bedre kontakt med bekkenbunnsmuskulatur. Jeg har heller ikke tipi på magen. Jeg var overrasket over at det faktisk gikk så raskt.
 
Kurset er lett å følge med en intuitiv oppbygning som resulterer i en oversiktlig treningssekvens man enkelt kan prioritere inn i en travel hverdag. 
 

Christine

Kjøp kurset for seg eller som en del av en pakke

Kurset får du nå for kun 1592,- (ordninær pris 1990,-). Bruk koden "sommer" som gir 20% rabatt akkurat nå. 

Velg mellom å kjøpe kurset og få livstidstilgang til det, eller medlemskap i Kjernesterk til 299,- per måned og kurset inkludert i prisen. 

Les mer om de ulike pakkene her!

Slik virker hypopressiv trening

 

Lekkasjer

Er muskulaturen svekket samtidig som buktrykket er høyt vil det komme lekkasjer. 

Hypopressiv trening virker ved at den gir et lavere buktrykk samtidig som muskulatur og bindevev i kjerne og bekkenbunn styrkes

Delte magemuskler

I hypopressiv trening jobber vi med dyp kjernemuskulatur, korsettmuskulatur og bindevev. Når dette styrkes vil delte magemuskler trekkes sammen igjen. Dette kan vi også se at skjer under treningen. 

Fremfall 

Under vakuumpusten (apnè) kan vi se på ultralyd at livmor, blære og tarmer blir løftet opp. De som har fremfall kan kjenne at fremfallet blir løftet på plass når de trener. Og med tiden vil fremfallet hos de fleste mindre og mindre. 

Hypopressiv trening passer for deg som..

  • Vil hoppe, danse, springe og nyse uten å være redd for lekkasje
  • Føler bekkenbunnen er som gelé og vil ta grep for å bedre dette
  • Ønsker en sterkere kropp som tåler livet
  • Vil lukke delte magemuskler og få tilbake en slankere midje

Tenk så deilig det vil være når du er kvitt plagene dine. 

Bekkenbunn og kjernemuskulatur føles sterk og stabil.  

Det er ingen lekkasje når du hopper, løper eller nyser. Og du trenger ikke en gang å knipe for å unngå det.

Tilbudet går ut om

00

Dager

00

Timer

00

Minutter

00

Sekunder

"Hypopressiv treningen har gitt meg helt lukkede magemuskler og ført til at jeg ikke lenger har urinlekkasje.

Kjekt å se at treningen gir så tydelige resultater. Og er mulig å få tid til i en ellers travel hverdag med små barn"

May Linn 

Hypopressiv trening er effektivt mot

  • Lekkasjer
  • Delte magemuskler
  • Fremfall
  • Nedpress
  • Bekkensmerter

Treningen vil gi deg

  • En sterk kropp (som tåler hopping på trampoline)
  • Bedre holdning
  • Mer ro og lavere skuldre
  • Smalere midje, som et resultat av lukkede magemuskler og en sterk kjerne 

Lær hypopressiv trening online.  

 

Kurset består av ferdig innspilte videoer slik at du kan ta det når det passer deg og i ditt eget tempo. Du har også tilgang til kurset via app på mobil. 

En serie hypopressiv trening tar kun 10 minutter å gjennomføre og det er nok å trene 4 ganger i uken.

Og du? Treningen har like god effekt om det er 5 uker siden fødsel eller 50 år siden fødsel. Og passer til både menn og kvinner. 

 Husk koden "sommer" som akkurat nå gir deg 20% rabatt.

Jeg vil komme i gang med hypopressiv trening

Som bonus får du også

  • Oppvarmingsøkt
  • Videoer med fokus på teknikk
  • Guide til å nå dine mål
  • Økter for å løsne opp i spenninger
  • PDF med oppsett av serien

Disse bonusene vil kunne hjelpe deg å få treningen bedre til og vil kunne gi deg bedre effekt av treningen 

 

"Mellomrommet mellom magemusklene er mindre, og jeg føler meg sterkere i kjernen og bekkenbunn. Jeg har mindre lekkasje og mindre bulig i magen. 

Midjemålet er 6 cm mindre, så treningen har helt klart hatt en effekt. "

Nina

Jeg er klar for å prioritere meg selv!

Om meg og kurset

Mitt navn er Anita Wiig jeg har en bachelor i ernæring, er hypopressiv trener, low pressure fitness trener og er pre and post natal coach. 

I tillegg til dette så er jeg mamma til to små jenter på 4 og 6 år. 

Etter jeg fødte barn nummer to så føltes kroppen min helt annerledes. Jeg hadde delte magemuskler, bekkensmerter og nedpress. Noe av det som plaget meg mest var at magemusklene føltes så slakke. Magen så gravid ut og når jeg forsøkte å stramme magemusklene så skjedde det ingen ting.

Hypopressiv trening var redningen for meg. Jeg har nå en kropp som fungerer bedre enn før jeg fikk barn. 

Denne teknikken har vært redningen for mange, kanskje den er løsningen for deg også? 

Kurset er laget for å hjelpe deg kjapt i gang med treningen. Slik at du kan merke hvilken effekt hypopressiv trening har på din kropp.

Sees vi på innsiden av kurset?