Les om Kjernesterk her!

Anita Wiig hjelper kvinner få  bedre helse ved hjelp av den unike kombinasjonen LPF hypopressiv trening, ernæring og selvpleie.

 

Les mer om meg

 

Slik kan Anita Wiig hjelpe deg 

Få en sterk kjerne- og bekkenbunn på 8 uker.

Et grunnkurs i Hypopressiv Trening

 

  • Har du en drøm om å kunne hoppe på trampolinen uten lekkasjer?
  • Stå på kjøkkenet å lage mat eller gå tur  uten å få vondt i bekkenet?
  • Er du lei av å ha en mage som ser gravid ut? 

Hypopressiv trening har vært løsningen for mange, test det ut du også!

Kurset tar deg uke for uke gjennom teknikken. Slik at du kan komme i gang og kjenne hvilken effekt treningen har på din kropp. 
Les mer her!

Kjernesterk

-digitalt treningssenter med fokus på kvinnehelse

 
...er perfekt for deg som
  • Ønsker å ha energi til å være en tålmodig og tilstedeværende mor

  • Ønsker en sterkere mammakropp som tåler mammalivet

  • Vil hoppe, danse, springe og leke uten å være redd for lekkasje

  • Føler bekkenbunnen er som gelé og vil ta grep for å bedre dette

  • Vil lukke delte magemuskler og få tilbake en slankere midje

  • Ønsker å spise riktig uten stress, dårlig samvittighet og kaloritelling

     
Les mer her!

Mamma og Magen -et kurs om kosthold og trening i svangerskap og barseltid

Tenk om du...

...med enkle grep kunne fått deg et næringsrikt kosthold som gir deg energi og den næringen du og babyen trenger. 

...ved hjelp av hypopressiv trening og kun 10. min innsats 4 ganger i uken  kan bli bedre i bekken/rygg og mindre plaget av lekkasjer i løpet av svangerskapet.

 

Les mer her!

Fysiske kurs

Bli med på fysiske kurs i hypopressiv trening i Stavanger/Egersund!

 

Finn neste kurs her!

Anita Wiig sine metoder

Tre fokusområder

Svangerskap. Ta vare på deg selv i denne tiden. Hvordan du har det påvirker den lille i magen.
Les artikler for gravide
Low pressure fitness/Hypopressiv trening. Styrk kjernemuskulatur og bekkenbunn. Tren deg fra for plager. 
Les artikler om hypopressiv trening
Ernæring. Mat er kroppens byggeklosser. Hva vi spiser har stor betydning for både fysisk og psykisk helse. 
Les om ernæring og finn oppskrifter

Lyst å lære mer om hypopressiv trening? 

 

Sjekk ut gratis minikurs!

Her lærer du hva hypopressiv trening er og hvorfor det virker. 

Du blir også guidet gjennom hvordan du kan sjekke om du har delte magemuskler og om du har den automatiske funksjonen på plass.

Les mer her!

Veiledning i LPF hypopresiv trening eller ernæring

Anita Wiig tilbyr 1:1 veiledningstime. Ta kontakt om du er interessert.  

Tilbakemelding fra kunde: 

"Online veiledningstime med Anita fungerte helt supert og ga meg akkurat det jeg trengte: Veiledning på teknikk, råd og tips i forhold til stillinger og hva jeg kan og bør fokusere på.
 
Anita er trygg og fin å prate med, og hun er god til å se om det er behov for korrigeringer eller alternative stillinger.
 
Kan anbefale en veiledningstime på det varmeste dersom man er usikker på om man gjør ting riktig eller bare trenger litt motivasjon til å jobbe videre!"
 
Ta kontakt her!

Finn oppskrifter!

Her deles det jevnlig nye familievennlige og næringsrike oppskrifter.  

Trykk her for å bli inspirert!

Meld deg på nyhetsbrev  

Motta oppskrifter, artikler og nyheter i din innboks. 

Meld deg på her!

Let's Connect


Feel free to reach out any time